lördag 22 november 2008

Yippie!!



Ja har fått min första award!! TACK för det underbara www.zinkbaljan.blogspot.com! Gå in å kika på hennes blogg, underbar!

Å nu har jag ju förstått att man ska skicka den vidare å ja har så svårt å välja! Alla ni inspirerar mej å alla har något speciellt som jag tycker om. Så alla ni därute, varsågoda! (känner mej så godhjärtat nu, haha! )
Fresten får man göra så? :) är ju alldeles färsk på det här området..

Snart kommer det bilder vad det blev av det där tyget som vi köpte. Kom tillbaka snart! :)

Ha det gott alla härliga människor! (Jag är glad, märks det :) )
KRAM

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Klart man får göra så.

Kommer snart igen.

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis gumman:)
Det var du verkligen värd.
Kram Lallis

Västbacken sa...

Grattis!
/Lotta

Vit Gladiolus sa...

Tjenare! Du har gjort rätt med länkningen..;)
Kraaamisar

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Grattis till din första award...
Vilken himlans go komentar du lämnat Tack så glad jag blir..
Kramis Linda

Viveka i Bläckhornet sa...

Jättegrattis!
Och tack för din titt hos mig.Självklart får du länka till mig jag blir bara glad.
kommer att lägga in dig på bloggkoll så jag inte tappar bort dig ;)

Ha en skön kväll

Kram Viveka

Marie sa...

Hejsan!

Grattis till utmärkelsen!

Du undrade om jag bor nära Habo? Ja ganska nära, bor några mil norröver!

Ha en bra söndag!
Kram Marie

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Grattis! Den är du värd med din härliga o snygga blogg!
Jeanette

annashusidingtuna sa...

Fick samma award som du, visst blir man glad!?
Jag har sett flera andra som gjort som du med att skicka dn vidare och ´jag kommer nog att göra så jag med.
Kram Anna

Unknown sa...

Klart att du kan göra så! Stort grattis den förtjänade du! Kram Petra