torsdag 27 november 2008

Pepparkakor!

Godkväll!

Först måste ja säga tack för alla snälla å positiva kommentarer från er!! Ni anar inte hur glad ja blir! Det värmer maaassor :)

Idag har det bakats pepparkakor här hemma! Så mysigt! Å såå himla gott med nybakta pepparkakor å ett glas julmust!
Å barnens farfar har en god födelsedagspresent att se fram emot :)









Nu sitter ja å väntar på att färgen ska torka på "adventslådan" som ja duktigt har snickrat ihop :) Imorn ska den fixas till å dekoreras med mossa å annat joks :)

Å sen måste ni hjälpa mej med ett beslut angående en mosskrans.. Men de tar vi imorn :)

Ha en skön kväll!
KRAM

12 kommentarer:

Hannis sa...

Vad gott med julmust och pepparkakor!
Och speciellt hemgjorda pepparkakor=))

Kram Hannis

Gårdsromantik sa...

Åh så gott med hembakta pepperkakor!

Brukar inte bli så många här - vi gillar degen!

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud

Unknown sa...

Mums gissa vad jag blev sugen på pepparkakor!!! hihi Kram Petra

Evelina sa...

Mums med pepparkakor!!! Blir sugen på att baka jag med!

Kram Evelina

annashusidingtuna sa...

Jag riktigt längtar till jag ska få tid att göra peppisar och julgodis.
Jag länkar till dig om det är ok?
Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Mums vad gott med hemmabakade pepparkakor. Blir sugen på att baka nu. Gillar dinarödraniga kuddar, den i lapptäcke var också jättefin. Jag vill också gärna ha lite rött i huset nu till jul. Trevlig helg. Kram Paula

Västbacken sa...

Vad härligt med pepparkakor :)
Ha en bra dag
/Lotta

Hanna sa...

Hej Ellen!
Vad kul att du tittade in till mig!
Och att jag fick se din blogg, vilka underbara bilder du har!

Är jag är den enda som inte har fått fram allt julpynt än?! :S
Ni har så fint hemma allihopa, så jag blir alldeles stressad :)

Ha en skön adventshelg!
Kram Hanna

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Så gott det ser ut! Känner doften ända hit....
Är själv urusel bagerska, tyvärr.

Hoppas att du får en trevlig 1:a advent!

Kramar Camilla

nea i det gula huset sa...

Vad kul att du hittade till mig..så att jag hittade hit! :)

Vad gott det ser ut med pepparkakor och julmust! Får ta och baka lite pepparkakor jag med någon dag. Tänkte dekorera med dom till jul sen!

Är nyfiken på din låda..tror nog att den kommer bli jättefin! :)

Ha en mysigt helg!
Kram Nea

Jessica sa...

Hej,
vad kul att du tittade in hos mig!
Fin blogg du har! Gillar dina vit/röda kuddar, så fina!
Hoppas du får en skön adventshelg!
Kram Jessica

Jenny Oak Fae sa...

MUMS vad gott!

: )

Ha en fin helg!

Kram, Jenny

<3