torsdag 13 november 2008

Färdigmålad!

Hej på er!
Nu kommer bilder på den färdigmålade, färdigtorkade och färdigslipade spegeln jag visade i förra inlägget.
Lovade ju er bilder igår men färgen ville ju aldrig torka!
Spegeln fick ta plats i hallen, va så himla trött på den gamla! Å ja måste säga att det blev sååå mycket bättre!
För det första kan man ju spegla sig ordentligt och för det andra så är den bara helt enkelt snyggare :)
Eller va säger ni?








Jag å sambon va ju på IKEA i helgen å då hittade vi fint tyg som vi ska ha till kuddar, kökshandduk och lite annat smått å gott. Ni får se bilder när allt är färdigsytt å klart!
Vi hittade också fina hjärtan som man kan ha till lite allt möjligt. Har funderingar å ha dom i granen men det återstår å se om det blir bra eller inte.








Sköt om er där ute! Å tack för att ni kikar in å för alla snälla ord!
KRAM

16 kommentarer:

In my house sa...

Så bra den blev,,, gillar små ljusslingor,,, blir sån härlig mysstämning,,, och lite piffigt.... ljuskällor lite överallt kan ge ett helt rum, harmoni.....

Ha de gottit kramar josse

Millas hem sa...

Hejsan!
Har också det tyget...jättefint!
Kram

Vitt och blandat sa...

Hej å tack för kommentaren om min soffa =) Jag längtar oxå till den ska bli färdig - jag är bara så mega trött på kvällarna så det lär kanske ta ett tag =/!

Vad fint det blev, det är så fint att sätta en ljusslinga så där. Fin idé med kökshanddukarna, har själv köpt dom fär å dom är så härligt lantliga!!

Varma kramar/Anneli

Millas hem sa...

Bara jag igen! Självklart får du länka!
Kram C

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

den blev jöttefin...det är så mysigt med ljusslingor.

Trevlig helg :)
Kram Therese

Lallis - liv och leverne sa...

Såå bra det blev! Jag gilalr ljusslinog mycket. Myskänsla:)
Kram Lallis

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hallojs! Vad roligt att vi "hittat" varann! Vad fin spegeln blev. Självklart går det bra att du länkar!
Må gott! Kramar Camilla

Mitt vita hem sa...

Du får gärna länka till mig.
Kul att du hittade mig, så hittade jag dig. Vilket fynd med spegeln, den blev ju jättefin. Jag måste åka till IKEA och köpa lite hjärtan, jättefina ju!!
Kram Heidi

Hannis sa...

Nog blev den läcker alltid!
Snyggt!
Hittade du dom där hjärtana på Ikea??
Måste rusa dit tror jag=))

Kram Hannis

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag blir bara glad om Du länkar!
Vad mysiga bilder du har!!
Undrar var jag kan ha en ljusslinga? ;)
Ska läsa ikapp här nu!!
Kram Jeanette

Vit Gladiolus sa...

Spegeln blev jättebra! Kul att se kuddarna sedan!
Kramisar

MiaMaria sa...

Hej!

Din spegel blev ju så fin....
Och ljusslingor är ju bara så vackert!

Hoppas att du får en bra helg!
MiaMaria

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh tack för din goa komentar..
Va söta saker du har gillar hjärtat och kakformarna du har ljus i.. Trevlig helg...
Kram Linda

Hem och Harmoni Marie sa...

Det blev jättefint med spegeln! Och tyget var juligt och gulligt.
Kram Marie

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja du, den blev ju hur bra som helst! Och så himla sött med ljusslingan på... Måste skaffa en eller två nya jag med...

ha det så gott!
Kram Hanna

annaslantliv sa...

Hej! Kul att du tittade in hos mig.
Jag har oxå köpt de där hjärtana, tyckte de var superfina, men det var nästan det enda som var det...
Jag ska ha mina i tallris ute på trappan har jag tänkt.
Kram Anna