fredag 7 november 2008

Pyssel och helgmys

Godkväll!

Idag har jag varit på skogspromenad och plockade me mej lite blåbärsris hem.
Blev så inspirerad av bloggen Vitt, zink och silver som gjort jättefina kransar av lingonris.
Det blev ett stort hjärta till hallen å så lite kvistar här å var. :)
Tog hem några grankvistar också men de har inte blivit något av dom än..

Underbart med helg eller hur!?
Är ledig den här helgen så de är extra roligt :)
Imorn åker jag å sambon iväg till storstan för att shoppa lite. Ska bli jättemysigt! Vi ska bla till IKEA för att köpa tyg som ska bli nya kuddar till jul. För tillfället har vi inslag av ljusrosa i vardagsrummet men ska nu bytas ut mot lite rött istället.
Å förmodligen följer något mer med hem, det har ju en tendens att bli så :) Blir rapport om eventuella fynd.

Ikväll bjuder ja på lite mysbilder. Å så måste ja ju visa upp min krans. :)

TACK för era kommentarer! Blir sååååååå glad!
Ta hand om er!
KRAM







...inte den fagraste kanske men det blev ju iaf en krans :)


...här la ja ett par kvistar på en hylla i köket.


En grankvist fick pryda mitt skåp..

6 kommentarer:

nettans lantliga hem sa...

Jätte fin krans du har gjort och de blev fint med kvist på hyllan
Ha de så bra!
Kram Nettan

LOPPISLIV sa...

Hallå där i höstrusket :-) Jättefin krans du gjort. Man ser så mycket fint här på bloggarna, får nog ta mig i kragen snart och göra en krans jag också. Fina mysbilder du visar, snyggt med grönt på hyllan också. Ha en härlig söndag. Kram Paula

Lallis - liv och leverne sa...

Oj vad fin:)
Ha en härligt kväll.
Kram Lallis

Jenny Oak Fae sa...

Vacker krans!

: )

TACK för din kommentar..!

Kram, Jenny

<3

K sa...

Heeej å hå ;D neeej varför vänta när man kan pynta redan nu hihi...
Kul att du kommenterade hos mej för då hitta ju jag hit till dej.Välkommen till bloggvärlden ;D
Länkar gärna dej,ok?
Superfin krans, I LIKE ;D
Må så gott, här är det regn o rusk o möööörkt, tur man har bloggvärlden ;D
kramis ;D /K

Lavendel & Romantik sa...

Så fin hjärtkrans det var....Ser ut att vara mysigt ut hos dig...Kram/Majsan