måndag 17 november 2008

Hallå!

Godkväll!

Har varit tyst från mej några dagar men har haft fullt upp! Jobbat hela helgen men nu är ja ledig ett par dagar, skönt!
Å som grädde på moset fyller jag år imorn! :)

Imorn tänkte jag bege mej ut i skogen å plocka me mossa, lingonris å lite annat som går att ta me hem :)
Å sen får det nog bli en liten gran med! Har sett hos flera av er att ni har satt en liten gran i en kruka, enkelt å supersnyggt! Å juligt såklart :)

Imorn kommer bilder på pyssel å lite annat som ja ska fixa med imorn! Kika in då me :)

Idag blir det bilder på vad vi för tillfället har på vardagsrumsbordet. En silverbricka med bla en loppisfyndad ljusstake som jag betalade hela 2 kronor för! Loppis är inte dumt, eller hur!? :)








Ni kollade väl inte på den skrynkliga duken.... :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

KRAM

4 kommentarer:

Evelina sa...

Jag blundade för duken ;)

Grattis i förskott, hoppas du får en trevlig födelsedag med många fina paket!

Kram Evelina

Vit Gladiolus sa...

Ja jag önskar åxå grattis till dig!!!
Kram

Syster vit sa...

Stort grattis på födelsedagen, Hurra hurra hurra hurra Ha en mysig dag. Kram Liselott

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

GRATTIS!!!
Åhhh härliga bilder... Tack för din goa komentar hos mig..
Kram kram Linda