måndag 26 januari 2009

Utmärkelser å fler inköp!

Hej alla goa människor!

Hoppas ni har haft en bra helg å en bra start på veckan! I helgen jobbade ja men fick sluta tidigare på lördagen så det va ju rätt gott å få komma hem :)

Idag tänkte ja visa er några fler nya tillskott till hemmet och garderoben faktiskt. Beställde från Ellos å är supernöjd! Brukar inte beställa på postorder men den här gången va ett undantag :) Hittade ett jättefint påslakan som dessutom va billigt! Tycker de blev fint att bryta av me allt det vita!







Den här skjortan köpte ja också. Såå snygg å så bra passform, sitter som en smäck :) Ja köpte även en vit cardigan men den hittade ja inte nu. Den va på rea så den är väl slut antar ja :) Snygg är den iaf! Hihi..


Bild: Ellos

Jag har fått två utmärkelser under de senaste dagarna *jippieee* Blir så himlans glad å lite stolt faktiskt :)
Den första fick ja av goa Helen med bloggen Mitt Östergården. Å vilken motivering sen då: "Och då är det kanske inte bara bloggen eran som är underbar utan jag skickar även till er, för att ni är så underbara och varma människor och har skrivit så fint till mig. Så varsågod! Tycker ni är väl värda detta!" TACK, tusen tack Helen. Det värmer verkligen!



Min andra utmärkelse fick ja av söta Linda med bloggen Nostalgi och Rosor! Tack så jättemycket!! Blev så glad att du tänkte på lilla mej :)



Å man kan nog aldrig tacka för mycket för alla era hälsningar å fina ord! Trodde aldrig man skulle få så mycket respons som man faktiskt får! Såå roligt å ni ska veta att det uppskattas..

Ha de gott!
Stor kram!

28 kommentarer:

mylovelygrandma sa...

Åh det fina påslakan setet kikade jag med på! verkligen jätte fint! Såg så mysigt ut i sängen:)

Anonym sa...

Fiiina sängkläder, jag som inte ens gillar rosa;)

Skomakartummen sa...

Gillar påslakanen... skjortan har jag också sneglat på kram sari

Britt sa...

Det påslakanet var ju jättefint och skjortan med! Vilka fina köp du gjort, verkligen!

Ha en skön dag!

Kram Britt

annashusidingtuna sa...

Det var verkligen ett motiverat köp tycker jag!
Min favvosmoothie är med mango och chillichoklad mums.
Kram anna

Hannis sa...

Oja!
Nog var påslakanet fint allt!
Blev en mjuk kontrast mot det vita.

Grattis till din awards!!

Kramen Hannis

Västbacken sa...

Jättefina påslakan.

Ha det bra!

Lotta

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Har kollatpå de påslakanen flera ggr. Jättefina! Bra Köp!!

De har en del fina grejer- kul!

Kram Jeanette

Interiörboden sa...

Hej!

Tack så jätte mycket för din fina kommentar hos mig!!
Blir alltid lika glad :)

Lyktan köpte jag i höstas någon gång, jag kommer inte riktigt ihåg, men det var ett tag sedan.
Jag blev förälskad i den direkt :)

Jätte fint påslakan du har köpt! Det var verkligen jätte fint! Det är ju som sagt kul att bryta mot det vita någon gång :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

K sa...

Hejhopp exakt d påslakanet har ja oxå kollat in men trodde jag sku bli besviken, d brukar ju aldrig va lika fint när d kommer hem MEN det såg verkligen superfint ut ! BRA KÖP !
Ha en bra fortsättning på veckan snart helg ;D kramis/K

Hanna sa...

Åh, vad fint påslakan!
Riktig sommarkänsla :)
Skjortan va inte heller fy skam :P
Skulle jag oxå kunna tänka mig!

Grattis till dina awards!!

Ha d gott!
Kram Hanna

Viveka i Bläckhornet sa...

Grattis till awarden! Har fått en likadan själv. Visst värmer de i våra bloggar hjärtan :)

Dina påslakan såg jätte sköna ut. Jag tänkte också beställa från Ellos i veckan.

Kram Viveka

Hemmalycka sa...

Grattis till utmärkelserna.
Väldigt fina och romantiska påslakan.
Kram Åsa

Designe sa...

Hej! Va skoj! Jag har oxå beställt och precis fått sänglinnet från Ellos! Det var precis min stil...älskar de olika trycken!..ser så gammeldags ut! Gillar färgerna oxå! Blusen var jättefin oxå!
Grattis till utmärkelserna! Kram :)

Vit Gladiolus sa...

GRATTIS till awardwena!!!
Å påslakanet var kanonfint!! Ja, blusen med såklart!!
Kraaaam

In my house sa...

Grattis till urfina köp, å utmärkelser! dom är du väl värd!!!!

Skjortan va supersnygg!!!! Mmm, tänk nu till vår å sommar, lite bruna armar och uppkavlade jeans,,, supersnyggt!

Kram josse

Syster vit sa...

Finfina påslakan du fick tag på och tunikan likaså. Har själv beställt något liknande, men den har inte kommit ännu

Villa Carl Larsson sa...

Vad kul att du kikade in hos mig och Tack :)

Här var det fint minsann. Och grattis till utmärkelserna. Inte illa :)

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Du och jag har förresten en likadan hallspegel - fönstret :) Det är så fint!

Jenny sa...

Vill börja med att säga tack för komentaren du gav mig!
Jag är ju helt ny här så det e ju kul när det kommer någon på besök som skriver något hihi!
Nu längtar jag extra mycket efter min Ellos katalog som kommer snart!!Det var jättesöta saker du köpt! Hoppas du tittar in till mig igen!Kram Jenny

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Det påslakanet var ju jättefint och skjortan .
Ska nog ta mig en titt..gillar inte att handla på postorder men men..nu ska jag nog ta mig en titt..ler
kram Irene

Inspiration i vitt sa...

Vilka somriga lantliga påslakan du köpt passar så fint hos dig.
Blusen var så fin den med.
Kram på dig/Ingela.

Mjuka sa...

Grattis till awarderna!!! Fina lakan, ellos är alltid ett säkert kort numera kommer i håg när det var lite töntstämpel över dem. Har beställt snygga lampor från dem.
Önskar dig en skön helg
kram Malin

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej hej!

Jättefina påslakan du hittat! Blev bra när du fick bryta av med lite färg. Ibland tycker jag verkligen att Ellos kan överraska! Köpte min tv-bänk därifrån, den var brun när jag fick den men nu är den vit =)

Grattis till dina awards!

Jadu, vet inte hur jag gör med tidningsställen, men jag fick en idé av två som kommenterade inne hos mig om att man kan använda en gammal sockerlåda! Och svärmor är så snäll och erbjuder sig att ge bort sin, så till påsk kommer jag ha en sån =) tihi

Ha en supergo helg!

Kram

Anna

Anonym sa...

Nu finns det förresten bilder på min "egendesignade" spegelkoja på min blogg om nån är nyfiken:)

Mitt vita hem sa...

Jättefint påslakan, riktigt somrigt och fint. Härligt med lite färg i sovrummet.
Kram Heidi

Malmkakan sa...

Jättefina saker du beställt. Urmysigt i sovrummet..

Kram Cecilia

Martina Andersson sa...

Hej vännen ! Ja ibland har man inte turen på sin sida. Men det är ju lite roligt att det ska inträffa när man minst anar det !?? Ja det stämmer kommer från Nässjö så det är ju inte så långt ifrån dig!Hoppas att du mår bra och att du får njuta av en härlig söndag ! Va rädd om dig kram Tina