torsdag 4 december 2008

Äntligen snö!

Godkväll!!

Äntligen har det kommit lite snö igen! Man fick verkligen ännu mer julkänsla när man kollade ut genom fönstret imorse.
Måste bara visa er lite bilder :)










Visst är det underbara bilder!?

Å sen måste ja visa nått mer underbart! :) Köpte en ny kudde igår å ja bara älskar den! Passade perfekt i kökssoffan.






Å sen en till underbar sak :) En till award! Blir så glad så ja sitter å skuttar i soffan!! TACK TACK TACK goa Hannis med bloggen Hannis hem. Blir såå glad!
Men vet inte hur många ja ska skicka vidare den till så ja får försöka ta reda på de. Men helst av allt vill ja inte välja! :) Ni alla där ute förtjänar denna award! Tack igen Hannis!! Å ni måste besöka hennes blogg, det är en order ;) Jättefin blogg!



Ha det gott alla goa människor!
KRAM

23 kommentarer:

Marie sa...

Vad mysigt det ser ut med snön, här hos oss lyser den med sin frånvaro. Jättefina bilder!

Grattis till utmärkelsen!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Jessica sa...

Hej,
åh vilka härliga vinterbilder!
Jag blev kär i din nya kudde (är man knäpp eller?) Var har du köpt den?
Du har jättefina bilder på din blogg!
Kram
Jessica

Vit Gladiolus sa...

Huuu så fina bilder! Så vackert ni bor!! Ni verkar ha mycket snö!
Kram på dig!

Västbacken sa...

Vilka fina bilder och vilken jättefin kudde!
/Lotta

annashusidingtuna sa...

Du har verkligen tagit fina bilder på den vackra snön, som där jag bor bara smälter bort med en gång.
Kram Anna

Vitt och blandat sa...

Men ÅHHHHH SÅ UNDERBARA BILDER, va fint du bor!!! Man blir inte lite avis =D

Jag gnäller lite på att det är mycket på jobbet, men i ärlighetens namn så trivs jag med det som fisken faktiskt! =) Jag får inte så mycket gjort hemma, men jag mår gott när det är fullt upp, jag jobbar bättre på nå sätt!

Vi blir ledig läääääänge över jul, i nästan tre veckor, det ska bli härligt!!!

Kramar

♥ Fyra årstider sa...

Super fin kudde..förstår att du gillar den.
Kram Lotta

drömmen om vitt sa...

Hej hopp! har inte varit här tidigare men återkommer gärna och visst visar du underbara bilder, det är det som jag har först på önskelistan " en vit jul"
Trevlig helg!
Lotta

Dicksonska våningen sa...

Jag vill också ha snö! Det ser jättevackert och mysigt ut. Här får vi nöja oss med väldigt blöt snö i en dag och sedan bara regn och regn... Tragiskt...
Så söt kudde!
Kram Annika

Evelina sa...

Mysigt med så mycket snö.. Vi har också fått snö men tyvärr är det bara blask kvar nu och det är mindre mysigt.

Grattis till din award!
Trevlig helg,kram/Evelina

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Ja här har vi hur mycket snö som helst. Gubben han skottar på varje dag. Och inte var det då jag som beställde all denna snö :o
Vilken fin kudde du hittat. Har kommit på att jag gillar broderier så nu letar jag nån i släkten som kan brodera.
Och javisst har det kommit en
bebis :) Den 3/12 Fick Tindra en lillebror. De kom hem idag och har varit på middag här hos oss.
Nu får man en sån där "mystid" igen...

Kram Viveka

Unknown sa...

Grattis till din award! den förtjänar du! Javisst är det väl underbart med lite snö på backen det blir så himmla mycket mer jul och ljust! Kram Petra

My White Cottage sa...

Grattis till din award! :)

Självklart är det ok att du länkar till min blogg, det är bara roligt!

Vad härligt med så mycket snö! Här nere i Skåne har vi inte något över huvudtaget...

Ha en fin 2:a advent!
Kram Jenny

Mejrams! sa...

Ville bara kika in och säga hej. Kulan kan du köpa i butiken, den är en modell större än de vanliga man hänger i granen. Kudden är superfin, skulle jag nog vilja ha själv. Ha en skön advent./Merja

Hanna sa...

Vad bra att ni fått lite snö därnere i söder o :) Bilderna såg ut som ur en julsaga :D

Grattis till awarden!

Amarylliskrukan har jag köpt på Reginalds Magasin i Sundsvall, för länge sen... Hittar tyvärr ingen hemsida för Reginalds, eller för 'krukan'...som det står "home art & design" på.
Men har för mig att jag sett krukan på nån annans blogg oxå, så den finns nog att köpa på fler ställen :) (Det finns ett lock till burken o)

Ha en mysig andra advent!
Själv sitter jag o väntar på att maken ska komma hem med en gran, *spännande*

Kram Hanna

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar!
Så kul att hitta hit, jättemysig blogg du har. Underbara vinterbilder du visar och vilken fin kudde.

Ha en fin fortsättning på helgen!

Millas hem sa...

Jaa, jättemysigt!
Kram Camilla

Line sa...

Åååååh du har min drömutsikt...och dessutom SNÖ!!! Bara lite avis ;)
Trevlig andra advent, KRAM

Lallis - liv och leverne sa...

Så fina vinterbilder. Och grattis till den fina utmärkelsen:)
kram Lallis

In my house sa...

Åååååååå, har ni snö???!!! här finns ingen flinga ens.... men de kommer säkert ;)

Glad 2:a advent,,, kramar j
jättefina bilder

Designe sa...

Grattis till utmärkelsen!

Vilka underbara vinterbilder! Vi har jättemycket snö hos mig oxå, härligt!
Vilken underbart fin kudde oxå, var har du köpt den?

Kram :)

Anonym sa...

Åh vilka härliga vintriga bilder du visar oss.


Ha det bra

kramar @nette

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! vilken underbar blogg du har!! mycket inspiration verkligen!! jag älskar din adventljusstake! kram och go 2:a advent