tisdag 23 december 2008

GOD JUL!

Hej på er!!

Här är det verkligen paus från bloggen! :( Mitt fotoprogram funkar fortfarande inte så vi måste nog lämna in datorn! Å nu är det ju jul å nyår så de lär väl ta ett tag.. Om de nu inte vill börja fungera av sig själv igen...

Jag vill bara kika in å önska er ALLA en riktigt GOD JUL!

Tack för era hälsningar, dom värmer som alltid! Tyvärr har ja varit dålig att kika in hos er, mycket att göra! Men ni känner säkert igen er ;)

Ha det nu underbart å njut av årets höjdpunkt! :)
Många kramar till er från mej!

21 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

GOD JUL!!!

Julkram från Jenny

***********************

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Go juldags morgon...
Vill önska dig en god fortsättning..
Kramis Linda

Designe sa...

Hejhej! Hoppas du haft det bra oxå!..trist att det inte funkar med bilderna! Hoppas d löser sig snart! Kram :)

Inspiration i vitt sa...

En stor julkram vill jag ge till dig och hoppas att du får ordning på datorn snart/Ingela.

In my house sa...

Gott Nytt År önskar jag dig oxå.... Vi hörs nästa år =) =) Grrr, va tiden går fort!!! Kram josse

nettans lantliga hem sa...

GOTT NYTT ÅR!
Kram Nettan

Evelina sa...

Gott Nytt År!!!

Kram Evelina

Vit Gladiolus sa...

Jag önskardig med ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!
Kram

IKT i min vardag sa...

Tråkigt att datorn krånglar, roligt att du vill vara med och tävla iallfall :) Lyckat till och gott nytt år!

Kram Linda

Millas hem sa...

Gott Nytt År!

Kram Camilla

Frida sa...

Hej!
Roligt att du tittade in till mig, blir alltid glad av nya besökare. Vilken fin blogg du har hit kommer jag gärna igen.
Gott nytt år!
Kram Frida

♥ Fyra årstider sa...

Ha det bra i nyår.
Kram Lotta

Unknown sa...

Hoppas att allt tekniskt ordnar sig snart för dig och att du får en skön vilopause så länge. Jag tänkte bara titta förbi och önska dig och dina nära ett riktigt gott nytt år och hoppas ni får en fin kväll! Kram Petra

Skomakartummen sa...

***Gott Nytt år***
Kram sari

Inspiration i vitt sa...

Gott nytt år på dig och Kraaaam/Ingela.

Line sa...

Gott nytt år!
Hoppas du får ordning på datorn snart...fast du har ju fått en liten blogg paus på köpet=) Just nu är det ju brist på blogg-tid!

SES SNART KRAM

annashusidingtuna sa...

Ser att du också har en ofrivillig blogg paus, hoppas att datorn funkar snart igen!!
Gott nytt år!
Kram Anna

Hanna sa...

Hoppas du får ordning på datorn snart !
Gott nytt År till dig!!
Kram Hanna

Britt sa...

Hur går det med datahaveri och kamerastrul? Trist, man blir lite handikappad när man är van att kunna använda datorn...

Britt

Levindas Värld sa...

Hej!

Hoppas du haft en mysig och skön jul samt nyår :)

Hoppas du får fart på ditt fotoprogram, trist när sånt ska strula!

Ha en riktigt trevig helg, nu ska jag snoka ignom bloggen din litee...hihi!

nettans lantliga hem sa...

Du har nått att hämta inne hos mig!
Kram nettan