tisdag 16 december 2008

Liseberg utan bilder..

Hej på er!
Hoppas ni mår bra såhär en vecka före jul :)

I måndags va jag ju på Liseberg å de kan ja verkligen rekommendera! Det va så mysigt å vilken julstämning man fick!
Jag har massa fina bilder som ja skulle visa er men Iphoto har ballat ur!! Vet inte va de är för fel! Sååå tråkigt när det inte funkar!
Ni får fantisera om hur vackert det va tills ja får upp några bilder!

Nä nu väntar disken... Ännu roligare :)

Ha de gott mina vänner!
KRAM

17 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Tur man har livlig fantasi :D
Spännande att se om de överensstämmer med din a bilder sen...

Dina mossbökstäver är sååå fina.

Kram Viveka

Vitt är vackert sa...

Wow vilka fina mossbokstäver du gjort!!! Imponerad! Lampskärmen och stjärnorna är också såååå fina!!
Liseberg! Visst var det fiiint! var där för några veckor sen, verkligen stämningsfullt!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Hanna sa...

Hej!
Tack för din fina, och roliga :) kommentar hos mig !!

Ja, det är jobbigt när tekniken inte funkar som man vill...
Vi får vänta snällt på bilderna ;)

Kramar / Hanna

Designe sa...

Det lät då mysigt på Liseberg i alla fall och jag hörde att en kompis varit där oxå och ätit julbord och det var helt hysteriskt..gällde att va snabb för att hinna ta det man ville ha på bordet! :)

Så fint du gjort på bilderna i inlägget nedan!
kram :)

Britt sa...

Hej! har inte varit på liseberg i år, hann inte med det. Det är verkligen hög mysfaktor.
Ska bli spännande att se dina bilder, hoppas det ordnar sig snart.

Britt

drömmen om vitt sa...

Det behövs inga bilder jag kan tänka mig hur juligt det måste há vart.
Há det gott!
Lotta

Gårdsromantik sa...

Ja ser framför mig hur mysigt det måste vara!

Kram Maud

annashusidingtuna sa...

ja, då fårman vänta på dina bilder , jag har aldrig varit på liseberg innan jul så varje år är det alltid kul att se bilder därifrån.
Kram Anna

Butik Östergården sa...

Ja då är det väl bara att vänta!
Men jag minns hur fint det var. Från förra året. Det var inte snö då men ändå fick man en fantastisk jul upplevelse. Vad förargligt det är när tekniken inte funkar. Jag blir hel irriterad. Hoppas du får en härlig dag!
Kram Helen

Grodmamman sa...

Vilka fina mossbokstäver du har gjort! Gillade även dina stjärnor.
Kram

Mjuka sa...

Åh så synd, men jag bor så nära så jag kan föreställa mig. Vi är så många i familjen så vi har hoppat över det i år, det blir så dyrt då.
Ha en fin söndag kväll
Kram Malin

Inspiration i vitt sa...

Vad tråkigt med bilderna, man kan bli tokig när det krånglar.
Har varit på julmarknad på Liseberg så jag kan föreställa mig hur det såg ut, fantastiskt med andra ord.
Kram på dig/Ingela.

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Liseberg låter fantastiskt!
Synd man bor så långt bort..
Jeanette

Hannis sa...

Hej!
Hoppas att allt är bra.
Kikar in för att önska dig en riktigt härlig Jul!

Kram Hannis

K sa...

Önskar dej en riktigt härlig jul med mycket myspys ;D kram /K

In my house sa...

Önskar dig en riktigt mysig och god Jul... Kram josse

Studerande Inredare sa...

Jag var på lisserberg i regn i söndags och vi har ju fortfarande ingen kamera så det blev inga bilder av den anledningen... Kanske kanske vi skulle få pengar tillbaka från banken! Vi får hoppas på det! Men det ska nog bli en underbar jul ändå :) Så det önskar jag dig med! Kram