onsdag 25 mars 2009

Massor av inspiration!

Hej!!

Ja hade rätt; snön kom tillbaka.. I måndags när vi vaknade såg vi bara vitt, vitt och vitt! Underbar färg men det hade ju liksom hunnit bli vår! Lite smälte bort under dagen men dagen efter kom det lite till! Jaja de ä ju så de ska va :) Idag skiner solen så ja ä glad ändå!!

Igår fick ja en glad överraskning när ja öppnade brevlådan, Leilas tidning hade kommit! "jippie"
Ja hade förbeställt två nummer å igår kom det första! Har bara kollat igenom den lite snabbt men oj va mycket kul det fanns att läsa! Goda recept, såklart :) å massor av inspiration! Har redan fått en idé om vad ja ska ha med mej som paket till födelsedagskalaset som vi ska till på lördag!
Så ja längtar redan efter det andra numret! :)

Här kommer lite bilder från tidningen, om ni inte redan köpt den, så gör det!











Ser ni vilken underbar radio!?? Blev kär i den så fort ja såg den, men smakar det så kostar det.. Kollade upp priset på denna skönhet å ca 3000 kr fick man hosta upp .. Men oj vilket vill-ha-begär ja fick, ville mer än gärna klicka på "köpknappen" men fick snällt låta bli :( Radion kommer från Roberts Radio





Blev så sugen på å köpa hem lite örter å sätta i något fint kärl eller kruka å ställa på bänken i köket eller på någon av kökshyllorna. Snyggt eller hur?



Ha nu en härlig onsdag!
KRAM

16 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Tack för inspirationen. Jag har inte köpt tidningen, men nu kan ju du få rabatt nästa gång, för jag blev jättesugen att köpa den.

Ha en bra dag!
Kram L-L

Kristin sa...

Aaaa, ja, jag fick också tidningen och blev genast jättekär i den!!! Älskar den verkligen så jag rekommenderar den också VARMT!!!

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej!
Du, den radion är ju supergullig, ska önska mig en sån! :)
Så ljuvliga bilder, ska nog också införskaffa den tidningen..
Ha det gott!
Kramar Camilla

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Visst är tidningen trevlig! Jag fick oxå min igår och blev glatt överraskad! :)

Du undrade vart jag hade köpt min muggar. Dom är köpta på Maxi faktiskt! :) Väldigt goda att dricka ur!

Kram Nea

K sa...

Tack snälla du ;D
Va jag gillar dina utebilder, såå mysigt!
Verkar smarrigt me den där leila, men jag avstår eftersom jag INTE behöver öka i omfång...Ha det gott kram vännen /K

gamla skolan sa...

Verkar som att jag får köpa det magasinet ! Tack för tipset ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Grodmamman sa...

Fick min igår, men jag har bara hunnit bläddra lite snabbt i den.
Kram

Lantligt i stan sa...

Ser ut att vara mycket fint i tidningen! Har inte hunnit köpa den själv ännu. Radion var jättevacker, men lite väl dyr.
Kram Anki

Nettan sa...

Rususade till butiken igår för att få tag i tidningen, men detn hade inte kommit än! Attans! Får väl ge mig till tåls..verkar vääldigt mysig!
Kram Nettan

Anne sa...

Radioapparaterna från Roberts Radio är fantastiska! (men 3000 är väl lite väl kanske)

Fina bilder ifrån tidningen - måste köpa!

Hoppas du får en fin helg,
Kram Anne

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vilka läckra bilder:) Ha en fin helg.
kram Lallis

Kristin sa...

Hej igen! Å, så du bor i Aneby! Vad kul, då är vi ju nästan "grannar", för jag bor på landet utanför Solberga! :-)

Skulle absolut vilja ha shoppingsällskap någon dag! Eller så kanske vi kan åka och gå på loppisar ihop eller nåt! Vore som sagt jättetrevligt att få någon likasinnad att hitta på något med!

Ha det så bra!

mylovelygrandma sa...

Hejsan! Fick med hem den fina tidningen i veckan! om man kan bli kär i en tidning så är jag det :) Tycker absolut du ska prova receptet, det är mumma!! Hoppas du haft en fin helg! Kram från mig!

i Emmas vita hem sa...

Hej vännen! Tack för din kommentar :)
Så inspirerande bilder. Jag har inte kikat i hennes tidning ännu. Måste nog köpa mig ett ex om jag hittar ett :)

Såg ditt fina planteringsbord också, superfint. Våren har inte hittat sig till oss ännu, här har det snöat på för fullt hela natten och idag. Känns lite trist. Men den kommer väl såsmåningom. Tills dess får jag njuta av dina bilder :)

Många kramar Emma

Compact Garden sa...

Vilka fina bilder du visar..det blir en tur och köpa magasinet..örterna i en låda ska jag göra i stugan(fixade en låda som en kund inte ville ha på systembolaget)ett litet tips :D.

Ha en riktigt skön söndag/Anne

Mi-Soon sa...

Hej!
Trillade in här och blev överraskad av alla fina och inspirerande bilder! :-)