onsdag 25 februari 2009

Utmaning å utmärkelse

Hej på er!

Det har varit mycket jobb för mej den senaste veckan så därför har inläggen inte varit överdrivet många :)
Va glad ja blir när ja läser alla era kommentarer, det är så kul att så många tycker det är fint det man pysslar ihop!

För ett tag sen fick ja en utmaning av Nea i det gula huset å den gick ut på att visa den sjätte bilden i den sjätte mappen. Å den här bilden blev det!



Visst är den underbar!?? Den är tagen på Kreta när vi va där på semester i höstas. Vi hyrde fyrhjuling en dag å ägaren till hotellet ritade upp en runda på kartan som han verkligen rekommenderade. Å de va såå häftigt! På den här bilden står vi väldigt högt upp i bergen, (ser ni vägen typ E4 långt där nere) å vilken utsikt! Så vackert så både ja å min sambo va helt tagna av det fantastiska vi såg :) Vi satt där uppe å åt lunch i 35 graders värme å fyrhjulingen parkerad bredvid. Kunde inte blivit så mycket bättre.. Måste visa er fler bilder någon dag för vi har många fina bilder därifrån!

Sen har ja haft lyckan att få ytterligare en award! Ni är så snälla därute.. Den här gången fick ja den av Camilla med den fina bloggen Mitt ljuva hem! TACK söta du!




Nu ska ja åka hem till mammsen å sy till ett par gardiner! Ja kanske visar dom nästa gång :)

Ha de bäst min kära vänner! Sköt om er!
Stor kram!!

27 kommentarer:

gamla skolan sa...

Härlig bild från Kreta !! Lycka till med gardinerna !! Kramar Susanne / den gamla skolan

Evelina sa...

Grattis till awarden! Kram Evelina

Evelina sa...

Grattis till awarden! Kram Evelina

annashusidingtuna sa...

det var ingen dålig semesterbild!
Kram Anna

Noll54/Eva-Karin sa...

Lycka till nästa gång! Och hoppas gardinerna blev bra!

Ha det så gott!
E-K/noll54

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis till awarden...
Och vilken utsikt...

HA´det så gott!
MiaMaria

Britt sa...

vilken härlig bild och grattis till utmärkelsen!

Kram britt

Hanna sa...

Åh, vilken härlig bild! och vilken drömsemester! Det skulle maken gilla...o åka fyrhjuling utomlands :D
Grattis till din award!

Ha d gott!
Kram Hanna

Inspiration i vitt sa...

Vackert vackert, förstår att ni längtar dit igen. Grattis till din utmärkelse, så roligt.
Kramar till dig/Ingela.

Grodmamman sa...

Grattis till awarden och lycka till med gardinerna!
Härlig bild från Kreta också.
Kram

Karin Lindström sa...

Hej!

Tusen tack för din rara kommentar! Det är så roligt när någon för mig ny blogg hittar till mig! Så fint ni har och en trevlig blogg har du ock
så! Ert badrum ser så mysigt ut, jag borde ta tag i vårt och göre det lite trevligare också!

Varmt välkommen till baka till mig, och jag kikar gärna in till dig igen!

Många kramar
Karin

Ps så tråkigt med er lilla kisse, jag är alltid orolig för vår, vi bor också vid en väg!

Interiörboden sa...

Hej!

Tack för din underbara kommentar hos mig!
Blir alltid lika glad :)

Och jätte fin bild!
Skulle inte vara fel nu med en resa!

Hoppas att gardinerna blir bra :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Det vita dårhuset sa...

Grattis till utmärkelsen!
Nu ska jag fortsätta kika lite på din blogg!
Kram Erika

Rummet för välbefinnande sa...

Vad härligt att få se en solig bild såhär precis innan jag ska gå och lägga mig!!! Då känns det så där varmt och skönt inombords.
Hoppas det blir bra med gardinerna nu....
Ha det så fint!
Kram Mia

Maria sa...

Åååhh, det får en att längta efter sol OCH sommar :O)

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin hemsida du har!
Är inne hos dig för första gången idag och måste ju passa på att gratta till awarden!

Läste längre ned om din kisse, jag beklagar verkligen, det är så hemskt och orättvist och för***de människor som inte kan stanna när de kör på en katt... jag blir så upprörd!

Nu ska jag kika runt lite mer hos dig och sen kommer jag igen en annan dag!

Hoppas du får en fin helg;
Hälsningar Anne

Fröken Fräken sa...

Detsamma, roligt att hitta till en ny blogg! Härligt att få se sommarbilder, jag längtar som bara den! Lycka till med gardinerna.

Snuttan sa...

Vilken fin bild
Grattis

Hoppas du snart är på bena igen
Kram
Åsa

Vita små hjärtan sa...

Å vad skönt med värme.... Grattis till utmärkelsen! Ha en trevlig helg!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej hej!!
Vilken underbar kreta bild...
Ha en skön helg...
Kram kram Linda

Villa Carl Larsson sa...

Tack vad snäll du är och grattis till din egen award :) Alltid lika roligt att få. Uppskattning får man aldrig nog av, eller hur?

Ha en fortsatt fin helg. Kram Josefin

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och tack för din gulliga kommentar hos mig!

Vilken utsikt du bjuder på. Där skulle jag gärna vara nu :)Längtar efter sommar och sol...

Kram Viveka

Butik Östergården sa...

Härligt med en bild från Kreta!
Där skulle man gärna vilja befinna sig nu.

Önskar dig en härlig vecka!
Kram Helen

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till awarden !!!
Vilken fantastisk bild du visar , Kreta är en underbar ö !!
kram/Lotta

Nettan sa...

Grattis till din award! Å vilken härlig bild ifrån Kreta! ..hade gärna varit i sol å värma nu!..läste om eran lille kisse..såå sorgligt! Blir tokupprörd precis som du på folk som kan köra på ett djur å bara åka vidare...fytusan...ledsen för er skull..
kram Nettan

Vitt är vackert sa...

Å vilken fin bild! Vi var också på Kreta i höstas. Är verkligen en vacker ö!
Grattis till din award!!

Ha det bra!
Kram Ellinor

Hannis sa...

Vad jag började längta utomlands!
Bara tanken på att sitta i värmen och käka middag...
Lät hur härligt som helst!

Kram Hannis