tisdag 12 maj 2009

Shabba eller inte?

Hej på er!

Nu är bordet färdigt, blev såå nöjd!! Men nu är ja lite velig om ja ska "shabba" det lite för att få en mer nött känsla. Sambon tyckte inte det å vårt linneskåp som också står i samma rum är ju inte heller skavt så ja vet inte hur jag ska göra.
Vad tycker ni?

Det ser lite kalt ut, är på jakt efter en fin matta. Får se om ja hittar någon på nästa loppisrunda :)
På tal om loppis, va ju på den stora loppisen i lördags. Såå mycket saker, man blev helt slut av å kolla på allt :) fanns bergis massa fint som man missade men men ja va nöjd ändå! Köpte inte överdrivet mycket, vi bor ju inte så stort så man måste prioritera, haha! Va ja hittade får ni se nästa gång.










Å så får ni se det nya kuddfodralet som jag knåpade ihop förra veckan, blev rätt sött tycker ja!







Ha nu en fortsatt bra vecka! Å tack för att ni besöker mej å skriver snälla kommentarer :)

Stor kram!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev.Kanonsnyggt.Jag häller nog med din sambo.Vilket gulligt kuddfodral.Vad duktig du är.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~~RITA~~~~~~.

Lantliga drömmar sa...

Så fint bordet blev. Själv grämer jag mig över att jag för några år sen kastade ett sånt bord. Kunde väl ha ställt undan det bara men nej då. Nilla

Butik Östergården sa...

Vad snyggt bordet blev! Förstår att du inte kan bestämma om du skall shabba det eller inte. Det är ju vackert som det är också.
Kudden var härligt sommrig.

Ha det gott!
Kram/Helen

K sa...

Hej sååå fint bord men jag hade shabbat det ;D men d är ju jag d...D blir lite levande om man blandar perfekt men shabbat men d är ju min åsikt å d är ju fint som det är också, perfekt alltså ;D
Ha en bra torsdag kram/K

Mi-Soon sa...

Hej!
Vad vackert bordet blev!
Vad använder du för färg och vad har du för pensel?
Jag ser inte en enda rand från penseln nämligen :-) och vill också kunna få till det så där vackert!
//KimsiVimsi

Lantligt i stan sa...

Så vackert bordet blev! Kuddfodralet som du sytt var ju ljuvligt!
Kram Anki

Millas hem sa...

Kuddfodralet blev supersött!

Kram Camilla

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Vad fint bordet blev! Tycker du ska låta det vara som det är nu och inte shabba det!
Ditt kuddfodrla är superfint.

Jag skulle vilja ha ett lapptäcke till lilltjejen...men antar att det är ett projekt modell större! :/

Trevlig helg!
Kram Nea

MiaMaria sa...

Hej!

Så fint det blev bordet!!!

Och kudden blev ju bara så söt...

Trevlig helg!
MiaMaria